תחומים ותיקיות

חלוקה לתתי תחומים ” סאבדומיינים” עוזר או לא לקידום!?

אין הגדרה מדיוקת לעניין וכמו לכוד דבר יש יתרונות וחסרונות ניתן להיתייחס ליתרון הראשון של למה כן אפשר ולמה לבצע את החלוקה הזו.

גוגל בדרך כלל מגבילה את מספר תוצאות חיפוש לאתר בכל ביטוי, אלא אם כן הם מאוד רלוונטיים, אבל זה אינו חל על תתי תחומים. במילים אחרות, אם היה לך אתר עם ספריות משנה ויש לך 10 דפים רלוונטים, סביר להניח שגוגל תציג אולי רק 2 או 3 תוצאות בחיפש, בזמן שאם להציב ב 5 תתי תחומים, רוב הסיכויים ש2 או 3 תוצאות בכל תת תחום יוצגו וזה יכול להביא והצגה של ממוצע ל 12 תוצאות במנוע החיפוש. עם זאת, לא לוקחים את זה כמובן מאליו ולא למהר ולעשות לאתר שלכם תתי תחומים כי זה לא תמיד קל “לשקר” לגוגל ולהראות לו שזה בעצם לא אנחנו ועם עבודה לא נכונה זה יכולה להיות סתם בזמוז זמן ומעמצים שלנו.

יתרון נוסף של תתי התחומים ל קידום אתרים הוא שניתן “לקרוא” לתת תחום החדש בשם הביטוי שאתם רוצים לקדם. וזה יכול מאוד לעזור, אם יש לך שם דומיין כללי לתחום שלך אז אתה יכולה ליצור תת תחום עאם ההיתמחות שלך, אם הדומיין העיקרי שלך הוא health.co.il  ויש לך גם שירותי לרפואה הוליסטית, זה הגיוני ליצור  תת תחום נפרד holistic.health.co.il כאשר הביטוי שלך מופיע גם בתוך הכתוב לאתר שלך. כמובן שאפשר גם לעשות את זה עם ספריות משנה, אבל תת תחום נפרד עם הביטוי שלך יש משקל רב יותר.

חסרונות לקידום תתי התחומים

חסרון גדול הוא שתת תחומים לא תמיד יורשים מדדים מהתחום העיקרי (כלומר עם התחום העיקרי שלכם הא מקודם בצורה יפה עם דירוג דף טוב אז סביר להניח ש תת תחום חדש לא ירש את כול התחונות שלו וגם את הדירוג של הדפים). בגלל זה הרבה פעמים זה יכול להיות שיקול מאוד גדול עם לא ליצור תת תחום חדש כי אתם יכולים להתחיל את כול העבודה מחדש כמו על אתר חדש.

יתרונות לתיקית משנה בקידום

  אם אתם מצפים לרשימה גדולה של יתרונות לתיקיות משנה אז זהו שאין אותה יש רק 2 יתרונות בולטים שגם חברת קידום אתרים הצדיקה אותם איתנו.

ראשית, בדומה לחלוקב של תתי תחומים גם בתיקיות משנה ניתן להכניס את הביטוי שלך בכתובת אתר לצורכי קידום, ושנית, בניגות לתת תחומים עם האתר שלכם מדורג טוב ומקודם טוב אז יצירה של תת תיקיה כן גוררת אליה את המדדים של הדומיין הראשי ולא כמו בתת תחום שאתם צריכים להתחיל לקדם את האתר שלכם מחדש

חסרונות לתיקית משנה בקידום

החיסרון העיקרי הוא שכבר הזכרנו אותו, המנוע חיפוש גוגל בוחר להציג לנו לאתר את הדפים שהם הכי רלוונטים לפי ההדירוגים שהוא קובע לעצמו ואנחנו יכולים לצור עוד כמה תתי תיקיות עם מידע על השירותים שלנו והם פשוט לא יוצגו בתוצאות חיפוש וזה יכולה להיות חבל.

קידום